reklama

Všetko je tak ako má byť :-)

Včera som mala skvelý deň... nakoniec ako každý za posledné krátke obdobie :-) Cestou z prace pustené rádio, preklikávaním medzi jednotlivými stanicami som nachádzala samé dobré skladby. Prepadla ma nostalgia, spievala (teda skôr škriekala) som celú cestu domov a na tvári sa mi zračil priblblý výraz :-) Bolo mi jedno, kto ma vidí. Kolóna na Prístavnom moste, ako každý deň o takomto čase. Pozriem vedľa a vidím v kabíne avie chlapíka v rokoch, ktorý sa evidentne na mne baví. A čo!? Nič... je mi dobre :-) Usmiala som sa na neho a pošteklila tak jeho ego. Nech má radosť duplovanú!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Každá skladba vyhrabalaz podvedomia nejakú spomienku...príjemnú spomienku. Emócie, ktoré sa mazmocňovali predtým už neboli negatívne, naopak!

Poznáte to, keď v jednom momentedokážete myslieť na viac vecí naraz. Keď Vám myšlienky skáču z jednej nadruhú, tretiu, štvrtú... navonok to pôsobí chaosne, ale nie je. Je tov tom momente úplne prirodzené. Ja som teda expert na analýzu myšlienok,ale väčšinou sú to veci, ktoré ma ťažia a snažím sa ich riešiť. Teraz toale bolo iné, krásne! Moja myseľ bola ako v stave beztiaže. Nemala sompotrebu niečo riešiť, len som nechala myšlienkam voľný prietok. Cesta do prácea z práce je pre mňa denno-denná a rutinná, už mechanická činnosť, takžesom sa hudbe oddala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Do každej skladby som sa vžila a precítilana maximum. Doslova sa mi nimi prelínal môj doterajší život. Každý song miniečo dal, presne tak ako každý človek (chlap), ktorý sa mihol v mojom živote :-) Uvedomila somsi, že som vlastne šťastný človek aj vďaka ľuďom, ktorí mi skrížili cestu. Ďakujemza každý moment, okamih, kedy som mohla prijať všetko to krásne a tešiť saz toho.

Týmto by som chcela poslať všetkým mojimláskam toľko lásky, koľko jej potrebujú. Je jedno prečo a ako sa vzťahskončí...to čo vo Vás zanechá každá bytosť je pozitívne a treba to prijaťv takom prevedení, v akom to príde, pretože všetko je tak ako má byť :-)

Vladimíra Belošicová

Vladimíra Belošicová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som aká som, možno niekedy zbytočne veci komplikujem, vlastne sa stále hľadám a spoznávam...som typický blíženec, sú nás vo mne tisíce a poviem Vám, že je to teda ťažká práca vyhovieť každej z nich :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu