reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vladimíra Belošicová

Vladimíra Belošicová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som aká som, možno niekedy zbytočne veci komplikujem, vlastne sa stále hľadám a spoznávam...som typický blíženec, sú nás vo mne tisíce a poviem Vám, že je to teda ťažká práca vyhovieť každej z nich :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Vyslovte nevyslovené...

Vladimíra Belošicová

Vyslovte nevyslovené...

Tento víkend bol celkom fajn. V piatok som odchádzala okolo pol šiestej priamo na chatovicu, kam ma bral kamarát. Autom som tentokrát nešla, lebo ho mám v servise. Na chate to už žilo a tak sme sa prirodzeným „votretím“ pridali :-) Zostali sme až do nedele, tak ako vždy. Táto žúrka ale bola iná ako tie ostatné. Iná v tom, že táto (na rozdiel od tých predchádzajúcich) ma donútila sa zamyslieť. Bolo nás tam veľa, tak do 30 ľudí, a tak som si chtiac i nechtiac vypočula rôzne príbehy a osudy prítomných. A poviem Vám, že keď som sa v nedeľu „obzrela“ okolo seba, zistila som, že som myšlienkovo, pocitovo aj intelektuálne úplne inde. Doteraz to bolo vždy super, no teraz ma určité okolnosti, ktoré sa na chate udiali prinútili sa zamyslieť nad zmyslom života. Čo je vlastne zmyslom nášho života?!?.....

  • 21. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 587x
  • 1
Všetko je tak ako má byť :-)

Vladimíra Belošicová

Všetko je tak ako má byť :-)

Včera som mala skvelý deň... nakoniec ako každý za posledné krátke obdobie :-) Cestou z prace pustené rádio, preklikávaním medzi jednotlivými stanicami som nachádzala samé dobré skladby. Prepadla ma nostalgia, spievala (teda skôr škriekala) som celú cestu domov a na tvári sa mi zračil priblblý výraz :-) Bolo mi jedno, kto ma vidí. Kolóna na Prístavnom moste, ako každý deň o takomto čase. Pozriem vedľa a vidím v kabíne avie chlapíka v rokoch, ktorý sa evidentne na mne baví. A čo!? Nič... je mi dobre :-) Usmiala som sa na neho a pošteklila tak jeho ego. Nech má radosť duplovanú!

  • 17. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 625x
  • 1
Venovaná...

Vladimíra Belošicová

Venovaná...

  • 23. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Ty mi rozumieš...

Vladimíra Belošicová

Ty mi rozumieš...

  • 22. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 663x
  • 1
Každý deň vyjde slnko...

Vladimíra Belošicová

Každý deň vyjde slnko...

  • 5. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 738x
  • 1
reklama
Ozubené koliesko...

Vladimíra Belošicová

Ozubené koliesko...

  • 5. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 776x
  • 1
Len byť silný...

Vladimíra Belošicová

Len byť silný...

Niečo sužuje moju dušu,

  • 5. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu