reklama

Ozubené koliesko...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Doteraz som snila

a dúfala, že príde vyvolený.

Realita sa so snami bila,

až raz osud bol zvolený.

Zaujala som obranný val,

oči zastrel mi kal.

Silná láska predierala sa ku mne,

ochranný štít bol čoraz tenší.

Vyzeralo to sľubne

a ja cítila som, že ma to teší.

O kúsok ďalej sme každým dňom,

naša láska kvitne ako záhon kvetín.

ja s Amorkom si letím

a blížim sa ku svojím snom.

Prečo lakám sa krásnych vecí?

Prečo štítim sa tých pocitov?

Len preto, že málo bolo doteraz takých slov?

Chcem zahodiť strach,

nech tvoja láska vždy si cestu k mojej nájde.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Či sneží, prší a či slnko za mraky zájde.

Chcem prijať všetko, čo mi dáš,

tvoju lásku, slová, činy, pocity...

Ja ti za to položím svet k nohám

a bude len náš.

Nebude už treba hľadať úkryty...

Vladimíra Belošicová

Vladimíra Belošicová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som aká som, možno niekedy zbytočne veci komplikujem, vlastne sa stále hľadám a spoznávam...som typický blíženec, sú nás vo mne tisíce a poviem Vám, že je to teda ťažká práca vyhovieť každej z nich :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu