reklama

Ty mi rozumieš...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Zem stráca sa pod nohami

do priestoru sa vznášam

necítim potrebu krídiel

do sŕdc lásku vnášam

Tento stav beztiaže

obnažuje moju myseľ

slnko uzol rozviaže

život dáva zmysel

Kráčam cestou nejasnou

potláčam tlak a slzy

teplo hľadí ma po duši

prekážky a sklzy...

Krúžok z ocele stačí

počuť zvony, sviečka tleje

jeden druhému za veľa vďačí

zrodenie v tele hreje

Vladimíra Belošicová

Vladimíra Belošicová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som aká som, možno niekedy zbytočne veci komplikujem, vlastne sa stále hľadám a spoznávam...som typický blíženec, sú nás vo mne tisíce a poviem Vám, že je to teda ťažká práca vyhovieť každej z nich :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu