reklama

Vyslovte nevyslovené...

Tento víkend bol celkom fajn. V piatok som odchádzala okolo pol šiestej priamo na chatovicu, kam ma bral kamarát. Autom som tentokrát nešla, lebo ho mám v servise. Na chate to už žilo a tak sme sa prirodzeným „votretím“ pridali :-) Zostali sme až do nedele, tak ako vždy. Táto žúrka ale bola iná ako tie ostatné. Iná v tom, že táto (na rozdiel od tých predchádzajúcich) ma donútila sa zamyslieť. Bolo nás tam veľa, tak do 30 ľudí, a tak som si chtiac i nechtiac vypočula rôzne príbehy a osudy prítomných. A poviem Vám, že keď som sa v nedeľu „obzrela“ okolo seba, zistila som, že som myšlienkovo, pocitovo aj intelektuálne úplne inde. Doteraz to bolo vždy super, no teraz ma určité okolnosti, ktoré sa na chate udiali prinútili sa zamyslieť nad zmyslom života. Čo je vlastne zmyslom nášho života?!?.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Počúvala som zúčastnených a pozerala som na nich akoby očami niekoho z inejplanéty. Zrazu mi tí ľudia nič nehovorili. Nikoho nedegradujem, anineodsudzujem, ale akoby som sa posunula na iný level v hre s názvom „ŽIVOT“a oni stagnovali. Možno len v mojich očiach, ale také boli mojepocity.

Náhle som pocítila nesmiernu túžbu ponáhlať sa domov a obklopiť sa ľuďmi,ktorí sú mi nesmierne blízky. A tak ma v nedeľu okolo obeda kamarátodviezol domov. Pocítila som úľavu...

Doma bola nesmierna pohoda. Rodičia, sestra s frajerom a kamarát trávilitúto teplú nedeľu na našej záhrade pílením starého orecha. Rýchlo som saprezliekla a išla za nimi. Strom bol už rozkúskovaný a tak sme siuvarili kávu a najedli sa spolu na terase.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďalším plánom môjho imaginárneho rozvrhu bola návšteva synovca a neterky,detí mojej druhej setry. Cítila som sa v ten deň ako misionár, ktorý nebudespokojný pokiaľ si neukojí svoje sociálne potreby. S deťmi som strávilacelé popoludnie až do neskorého večera. Setra som aspoň na ten čas odbremenilaod denno-denných rutinných starostí. Domov som prišla príjemne unavená a hlavnespokojná a šťastná!

Milujem tieto pocity a život bez najbližších si neviem predstaviť. Ľudiaokolo mi dávajú toľko lásky a pritom to ani netušia... A najmä smiechdetí, 6-ročného synovca a neterky, ktorá má len 10 týždňov vo mne zanecháva neskutočne„teplý“ pocit :-) A to je k nezaplateniu!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ľúbim Vás všetkých... :-))

Vladimíra Belošicová

Vladimíra Belošicová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som aká som, možno niekedy zbytočne veci komplikujem, vlastne sa stále hľadám a spoznávam...som typický blíženec, sú nás vo mne tisíce a poviem Vám, že je to teda ťažká práca vyhovieť každej z nich :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu