reklama

Sobotňajšia nostalgia

Ako som sa túto sobotňajšiu noc vracala domov z Bratislavy, diaľnica bola pustá ako vždy. Míňala som práve motel 3 vrtule, keď mi moderátor na Rádiu Expres oznámil presný čas. Bolo pol jednej. Toto miesto mi je notoricky známe aj preto, že chodím denno-denne okolo....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Po dlhej dobe sa mi vynorili spomienky na jedného bývalého priateľa, s ktorýmsme práve tu niekoľkokrát odparkovali auto a debatovali celé hodiny. Súhlasím,že to nie je najromantickejšie miesto na rozjímanie. Skôr to pripomína dostatočnéútočisko pre neukojených jedincov, ktorí si sem privezú svoju „obeť“ naradovánky.

Ale nám to nevadilo. Bolo to „naše“ miesto na dlhé rozhovory o všetkommožnom, na spoznávanie sa navzájom, na vnímanie hudby a „milovanie rukami“.Takto to raz Ivan nazval, krajšie pomenovanie by som nevymyslela :-) Naše ruky tancovali v rytme srdca a pocitov. Bolo to zvláštnekrásne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No a v momente môjho chvílkového zadumania sa z rádia ozvalaskladba od Barbry Streisand – I am a woman in love. Toto bola našaskladba. Prepadla ma nostalgia. Usmiala som sa, no pocítila som smútok aprázdnotu. Paradoxne nie konkrétnu, skôr všeobecnú... Chcela som vyroniť aspoňjedinú slzu, nešlo to. Škoda, určite by sa mi uľavilo. V tú noc somnemohla zaspať, no únava ma nakoniec premohla.

Nedeľné ráno so sebou prinieslonový deň a smútok bol zažehnaný.

Prajem všetkým krásny a usmiaty deň! :-) 

Vladimíra Belošicová

Vladimíra Belošicová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som aká som, možno niekedy zbytočne veci komplikujem, vlastne sa stále hľadám a spoznávam...som typický blíženec, sú nás vo mne tisíce a poviem Vám, že je to teda ťažká práca vyhovieť každej z nich :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu