reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vladimíra Belošicová

Vladimíra Belošicová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som aká som, možno niekedy zbytočne veci komplikujem, vlastne sa stále hľadám a spoznávam...som typický blíženec, sú nás vo mne tisíce a poviem Vám, že je to teda ťažká práca vyhovieť každej z nich :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Zamyslenie na dnes... :-)

Vladimíra Belošicová

Zamyslenie na dnes... :-)

Náhody neexistujú. Všetko, čo sa deje, má svoj zmysel, význam...

  • 11. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 025x
  • 2
Vyznanie

Vladimíra Belošicová

Vyznanie

  • 6. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 543x
  • 2
Bridžit je späť

Vladimíra Belošicová

Bridžit je späť

Tak som tu opäť. S novými zážitkami a poznaniami. Impulz, že som sa s Vami dnes rozhodla podeliť o ďalšom prežitom, som dostala od jedného dobrého známeho, s ktorým som dnes po dlhšom čase opäť komunikovala.

  • 1. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Opäť niečo od Bridžit...

Vladimíra Belošicová

Opäť niečo od Bridžit...

Po dlhšej odmlke by som rada opäť niečím prispela, takže poďme na to.

  • 2. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Trinásta komnata

Vladimíra Belošicová

Trinásta komnata

Venované M.R. a R.D.

  • 26. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
Si a stále budeš...

Vladimíra Belošicová

Si a stále budeš...

...venované... (ty vieš komu)

  • 14. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Pocity...

Vladimíra Belošicová

Pocity...

  • 12. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Chcem byť bláznom :-)

Vladimíra Belošicová

Chcem byť bláznom :-)

Rozmýšľam o šťastí.... je relatívne, môže byt aj absolútne? Absolútne šťastie podľa mňa neexistuje. Či sa snažíme alebo robíme čokoľvek, nikdy to nie je úplne dokonalé. Vždy má človek pocit, že mu niečo chýba. Či je to niečo vo vzťahu, láske, peniazoch, kariére a či zdraví.... Môže existovať momentálne šťastie, ktoré sa zdá byť v tom danom momente absolútne, ale aj v tom prípade ide len o relatívny pojem.

  • 29. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Sobotňajšia nostalgia

Vladimíra Belošicová

Sobotňajšia nostalgia

Ako som sa túto sobotňajšiu noc vracala domov z Bratislavy, diaľnica bola pustá ako vždy. Míňala som práve motel 3 vrtule, keď mi moderátor na Rádiu Expres oznámil presný čas. Bolo pol jednej. Toto miesto mi je notoricky známe aj preto, že chodím denno-denne okolo....

  • 28. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nox et solitudo...

Vladimíra Belošicová

Nox et solitudo...

  • 31. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 785x
  • 0
reklama
Nemám viac strach...

Vladimíra Belošicová

Nemám viac strach...

  • 21. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Potreba...

Vladimíra Belošicová

Potreba...

  • 17. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Domov v tvare srdca...

Vladimíra Belošicová

Domov v tvare srdca...

  • 17. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Čo mám rada a čo vnímam...

Vladimíra Belošicová

Čo mám rada a čo vnímam...

V hlave mi denne behá abnormálne množstvo rôznorodých vecí, myšlienok, názorov.... Každodenné úvahy mi spôsobujú raz radosti, inokedy starosti. Normálna vec. Každý to zažíva. Aj keď ja som asi expert na premýšľanie a rozoberanie vlastných myšlienkových pochodov do najhlbšieho detailu. To som celá JA. Napríklad v práci stihnem na porade rozmýšľať takmer v jedinom okamihu nad témou porady, nad tým, prečo sa dnes tak usmievam, prečo vonku prší a nie sneží, prečo z neónky tak režú oči, sledujem kolegov, ako sa tvária, dokonca analyzujem podľa ich výrazu, čo im behá hlavou, keď čumia do blba....

  • 28. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
O bytí a nebytí...

Vladimíra Belošicová

O bytí a nebytí...

Nie som veriaca v tom „pravom“ slova zmysle. Verím však v dobro, verím v ľudí a v seba samu. Verím, že všetko sa deje pre niečo, pohyb vyvolá další pohyb a další a další...a to, ako sa v jedinej sekunde, v jedinom momente rozhodnete, ovplyvní ďalší priebeh situácie, či života… Je jeden film, volá sa Butterfly effect. Je tam spomenutá teória chaosu v znení: “Ktosi povedal, že niečo tak nepatrné ako mávnutie motýlych krídiel, môže vyvolat tajfún, ktorý zasiahne celý svet.

  • 26. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 672x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu